مقالات آموزشی

مبل راحتی ارزان و با کیفیت از کجا بخریم؟

مبل راحتی ارزان

چرا مبل راحتی ارزان بخریم؟ آیا مبل راحتی ارزان از کیفیت مناسب نیز برخوردار است؟ یک مبل ارزان قیمت اما باکیفیت را از کجا بخریم؟ در زمان خرید باید به چه نکاتی دقت کنیم؟

امروزه مبل راحتی یکی از ضروری ترین لوازم هر منزلی محسوب می شود. مبلمان راحتی به دلیل داشتن پایه های کوتاه با احساس راحتی بیشتری در زمان نشستن و برخاستن همراه هستند. به همین دلیل است که استفاده مبلمان و میز ناهارخوری برای جلوگیری از مشکلات زانو و کمردرد از سوی پزشکان توصیه می شود. اگر به دنبال یک خرید اقتصادی و مبلمان باکیفیت هستید این مقاله را تا انتها بخوانید.

 

در زمان خرید مبل ارزان دقت کنید که مبل انتخابی از استحکام مناسب برخوردار باشد تا با داشتن طول عمر بالا از نظر اقتصادی مقرون به صرفه بوده و شما را از خرید مجدد مبلمان در سال‌های آتی بی‌نیاز کند.

 

مراکز عرضه مبل راحتی ارزان

مبل راحتی ارزان

مطمئنا این سوال هم برای شما پیش آمده است که مبل راحتی ارزان و با کیفیت را از کجا بخریم؟ اول اینکه باید بگوییم که خرید مبل راحتی ارزان به این معنی نیست که شما ارزان ترین مبل راحتی بازار را پیدا کنید. چون در موارد بسیار شاهد آن هستیم که مبل های خیلی ارزان از متریال بی کیفیتی ساخته شده اند. مسلما چنین مبلی دوام و طول عمر مطلوبی نخواهد داشت.

هدف ما از پیشنهاد کردن تهیه مبل راحتی ارزان در واقع معرفی مراکز عرضه مستقیم مبل راحتی است که به دلیل تولید و فروش انبوه دارای قیمت نزدیک به قیمت تمام شده کارخانه هستند. مغازه های حاضر در بازار مبل عمدتا واسطه گرانی هستند که با دست به دست کردن قیمت ها سود های هنگفتی را نصیب خود می سازند. خرید مستقیم از مراکز تولید مبل راحتی به معنای حذف واسطه گران و پایین آمدن قیمت است.

 

بیشتر بدانید: نکات خرید اینترنتی مبل راحتی

 

فواید خرید مبل راحتی ارزان

 

همانطور که گفته شد با خرید مستقیم مبل راحتی از تولیدی ها می توانید با قیمت درب کارخانه این کالا را تهیه نمایید. اما چنین خریدی دارای مزایای جانبی نیز می باشد:

  • از جمله آنکه شما مستقیما از خدمات پس از فروش کارخانه بهره مند می شوید.
  • تحویل بار تا درب منزل توسط کارگران حرفه ای و با تجربه کارخانه انجام می شود. در این صورت احتمال آسیب دیدن کالا کاهش می یابد.

مبل راحتی ارزان

  • کارخانجات انعطاف پذیری بیشتری برای سفارش گیری مبل با پارچه و رنگ دلخواه مشتری از خود نشان می دهند.
  • در بسیاری از موارد تحویل سفارش در مدت زمان کوتاه تری انجام می شود.
  • در زمان ارسال بار محصول شما حتماً توسط بخش کنترل کیفیت کارخانه مورد بازبینی دقیق قرار گرفته و سپس ارسال بار تایید می‌شود.
  • در صورتیکه مبل شما در زمان ارسال صدمه دیده و یا حتی ضمن استفاده دچار آسیب دیدگی شود به راحتی می توانید با قسمت خدمات پس از فروش کارخانه ارتباط گرفته و برای تعمیر مبل خود اقدام نمایید که در این صورت فرایند پیگیری سریع تر انجام می شود.

 

مراکز تولیدی مبل به دلیل فروش انبوه دارای قیمت نزدیک به قیمت تمام شده کارخانه هستند، خرید مستقیم از مراکز تولید مبل راحتی به معنای حذف واسطه گران و پایین آمدن قیمت است.

 

نکات خرید مبل راحتی ارزان

مبل راحتی ارزان

اکنون که با مراکز عرضه مبل ارزان آشنا شدید بایستی بدانید که در زمان خرید مبل راحتی از چنین مراکزی باید به چه نکاتی دقت کنید:

  • مبل انتخابی بایستی از استحکام مناسب برخوردار باشد تا با داشتن طول عمر بالا از نظر اقتصادی مقرون بصرفه بوده و شما را از خرید مجدد مبلمان در سال‌های آتی بی‌نیاز کند. این استحکام به معنای استفاده از متریال باکیفیت چون چوب به کار رفته، فوم مصرفی برای نشیمن مبل و پارچه آن است.
  • در زمان خرید مبل حتماً به ابعاد و تناسب سایز آن با فضای منزل دقت کنید. بهتر است قبل از خرید، متراژ سالن پذیرایی منزل خود را اندازه گیری کرده باشید.
  • حتما راحتی مبل را به لحاظ نشستن و برخاستن از آن تست کنید. این راحتی باید به گونه ای باشد که پس از نشستن، کف پاها به طور کامل بر روی زمین قرار گرفته و در عین حال فشاری به زانو ها تحمیل نشود.
  • به تناسب ظاهر مبل با سبک دکوراسیون منزل خود دقت کنید. اگر سبک منزل شما کلاسیک است، مبلمان کلاسیک و اگر مدرن است مبل راحتی اسپرت را انتخاب نمایید.

 

بیشتر بدانید: مزایای خرید مستقیم از مراکز تولیدی مبل راحتی

 

نتیجه گیری

مبل راحتی ارزان

برای خرید بصرفه مبل راحتی نیازی به صرف ساعات طولانی برای گردش در بازار مبل نیست. به جای این کار شما می توانید با خرید مستقیم مبل راحتی از مراکز تولیدی، از قیمت بی واسطه و درب کارخانه بهره مند شوید. خرید از چنین مراکزی علاوه بر سود بالاتر، اطمینان بیشتر به جهت کیفیت، تحویل سریعتر و انعطاف پذیری بیشتر برای تغییر رنگ و پارچه مبلمان را در پی دارد.

البته بایستی بگوییم تمامی مراکز تولیدی این ویژگی ها را ندارند و گاها به دلیل تولید انبوه، محصولات بی کیفیتی را به دست مشتری می رسانند. در این صورت خدمات پس از فروش برای تعمیر مبلمان، هزینه های بیشتر از خرید یک مبل گران را به شما تحمیل می کند.

مبل راحتی برای خانه های کوچک

برای خرید مستقیم مبل راحتی ارزان و باکیفیت می تواند با اطمینان خاطر با گروه تولیدی ستاره سبز تماس حاصل فرمایید. استفاده از متریال با کیفیت، تکنولوژی ساخته پیشرفته و طراحی های حرفه ای و همه پسند باعث شده است تا طی سالها فعالیت و کسب و کار، همواره رضایت مشتریان را به دست آورد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *