مقالات آموزشی

معرفی مبل راحتی چستر کلاسیک

معرفی مبل راحتی چستر کلاسیک

در این مقاله به معرفی مبل راحتی چستر کلاسیک یکی از پر طرفدارترین انواع مبلمان می‌پردازیم. مبلمان امروزه به عنوان مهم‌ترین بخش دکوراسیون داخلی یک خانه مد نظر قرار می‌گیرند.

مبلمان به لحاظ سبک دارای انواع گوناگونی هستند مانند کلاسیک، استیل و راحتی که هرکدام از آنها دارای زیر مجموعه خاص خود می‌باشند. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی مبلمان راحتی چستر از مدل کلاسیک که یکی از پرطرفدارترین مدل‌های اخیر مبل راحتیاست بپردازیم.

مبلمان راحتی همانطور که از اسمش پیداست مشخصه اولشان راحتی مبل است و در مراتب بعدی به زیبایی آنها توجه شده است. ولی در مدل مبل راحتی چستر کلاسیک راحتی و زیبایی به یک اندازه مورد توجه قرار گرفته است و از هر دو نظر دارای سطحی بالا و عالی هستند.

مبل راحتی چستر علاوه بر اینکه از راحتی قابل قبول برخوردار است، نسبت به دیگر مبلمان حالت اشرافی و سلطنتی بیشتری دارند و از نظر شکل ظاهری بسیار مناسب‌تر از مبلمان دیگر است. در این اینجا به نکاتی در مورد مبل راحتی چستر کلاسیک اشاره می‌شود که در انتخاب این مبل به شما بسیار کمک خواهد کرد.

 

طراحی مبل راحتی چستر کلاسیک

معرفی مبل راحتی چستر کلاسیک

مبل راحتی چستر کلاسیک دارای طراحی یونیک و خاصی است که آنها را از سایر مبلمان راحتی متمایز می سازد. در اسخت این نوع مبلمان معمولا از پارچه های پرزدار تهیه استفاده می شود و روی آن ها دکمه‌های مجلل و خاص کار شده است. مشخصه دیگر این سبک مبلمان آن است که دسته های لوله استوانه ای بزرگی دارند که کاملا مجلل و اشرافی اند و به مبل ظاهری شیک منحصر بفرد داده‌اند.

از نکات قابل توجه در مورد طراحی این مبلمان آن است که ارتفاع و پهنای دسته مبلمان با قسمت پشتی آن برابر است و این نکته باعث شده است تا راحتی این مبلمان برای افراد افزایش یابد. این مبلمان به لحاظ جنس پارچه مصرفی و رنگ‌بندی دارای تنوع بالایی است.

 

بیشتر بدانید: مزایای خرید مستقیم از مراکز تولیدی مبل راحتی

 

روکش مبلمان چستر کلاسیک

معرفی مبل راحتی چستر کلاسیک

مبلمان چستر همانند سایر مبلمان راحتی تولید می شود ولی در رویه به کار رفته در مبلمان تفاوت هایی وجود دارد. به لحاظ جنس اغلب از چرم برای روکش مبل چستر استفاده می‌ شود. کبرای این منظور دو نوع چرم وجود دارد: چرم طبیعی که داری کیفیت بسیار عالی و همچنین دوام بسیار بالا می‌باشد ولی درعین حال قیمت مبل را به صورت چشم‌گیری افزایش می‌دهد و چرم مصنوعی که نسبت به چرم طبیعی دارای کیفیت پایین‌تر و دوام کمتری است ولی از قیمت پایین‌تری برخوردار می‌باشد. در سایر موارد برای ساخت مبلمان چستر از پارچه مخمل ضخیم استفاده می‌شود که چهره بسیار زیبایی به مبل می‌دهد. این پارچه دارای پرز‌های نسبتا بلندی می‌باشد که دارای کیفیت و مقاومت بالایی می‌باشد.

 

مبلمان چستر نسبت به دیگر مبلمان راحتی دارای طراحی خاصی می‌باشند با این حال استفاده از آنها هم برای فضاهای رسمی و هم غیر رسمی مناسب است.

 

لمسه دوزی مبل راحتی چستر کلاسیک

q3 6

از نکات اصلی مبلمان چستر که در طراحی این مبلمان مشخص می‌باشد لمسه دوزی به کار رفته در این مبلمان است که به اصطلاح همان دوختن دکمه‌های الماسی شکل به صورت مخفی در بدنه و دسته مبلمان می‌باشد که جز مهمترین نکات در طراحی این نوع از مبلمان می‌باشد. مبل چستر مبلی است که از گل میخ ها و دکمه های الماسی شکل بهره می گیرد و در شب از درخشش و زیبایی منحصر به فردی این قبیل مبلمان بهره می گیرند.

این مهارت و تکنیک استفاده شده در طراحی ابن مبلمان باعث شده است که این مبلمان بیشتر از هر مبل راحتی دیگر ظاهری اشرافی و رسمی داشته باشد در عین حال به عنوان مبل راحتی برای منازل نیز قابل استفاده باشد.

 

بیشتر بدانید: مبلمان راحتی دست دوم بخریم یا نه

 

رنگ‌های مبل راحتی چستر کلاسیک

معرفی مبل راحتی چستر کلاسیک

مبل چستر مانند بسیار از مدل‌های مبلمان راحتی دارای رنگبندی متنوع است که این اجازه را می‌دهد تا به راحتی بتوانید با سایر لوازم خانه چون فرش، پرده و غیره ست کنید. مبلمان چستر به صورت تک رنگ و یا ترکیبی از رنگ‌های مختلف تولید می‌شود. بیشتر موارد رنگ مبلمان بر اساس سلیقه و تم رنگی اتاق نشیمن دارد. شاید شما مبلمان چستر را بیشتر در تم رنگ های تیره ای چون سبز پر رنگ، زرشکی، چرم قهوه ای و مشکی دیده باشید اما باید بگوییم مبل چستر حتی در رنگ‌های خنثی و شاد نیز می‌توانند به خوبی خود را نشان دهند.

 

در طراحی مبلمان چستر ارتفاع و پهنای دسته‌ها و قسمت پشتی مبلمان برابر نیز می‌باشد.

 

نتیجه گیری

مبل راحتی چستر کلاسیک امروزه یکی از پرطرفدارترین انواع مبلمان راحتی است که در تمامی نقاط جهان از استقبال خوبی برخوردار است. این مبلمان با طراحی خاصی که دارند باعث شده است هم مناسب ادارات و مکان‌های رسمی باشد و هم مناسب منازل و مکان‌‌‌های غیر رسمی.

طراحی این مبلمان دارای چندین نکته خاص است که از جمله آنها می‌توان به ارتفاع و پهنای دسته‌ها و پشتی این مبلمان اشاره کرد که باهام برابر هستند. لمسه دوزی نیز دیگر مشخصه بارز مبل چستر است که در این مبلمان زیبایی رابه اوج خود رسانده است.

کارخانه مبلمان سازی ستاره سبز با استفاده از بهترین مواد اولیه و همچنین بروزترین دستگاه‌های روز دنیا در صنعت مبلمان سازی توانسته است مبلمانی زیبا تولید کند که در عین داشتن کیفیت ساخت عالی، قیمت بسیار مناسبی نیز دارند که از جدیدترین کارهای آنها می‌توان به مبلمان چستر کلاسیک اشاره کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *